28 octombrie 2012

Un leu pentru Dumnezeu


Buna ziua dragi cititori crestini!
Astazi vreau sa va aduc un indemn extrem de important, care de prea multe ori a fost omis dintr-un motiv sau altul, iar acesta este dupa cum se observa si in titlu: „Dati un leu pentru Dumnezeu!”
Dat fiind faptul ca acum va vorbesc din impulsul ce mi l-a dat Dumnezeu in inima, mai intai de toate trebuie sa va spun ca inca nu am facut absolut nicio pregatire pentru cauza pe care v-o pun astazi in fata, insa am convingerea ca impreuna putem pune lucrurile in miscare!
Mai concret, ceea ce vreau sa spun astazi, este ca fiecare poate face ceva pentru Dumnezeu pe acest Pamant. Chiar Isus a spus in repetate randuri ca trebuie sa ingrijim de saracii nostri.
„Caci am fost flamand, si Mi-ati dat de mancat; Mi-a fost sete,si Mi-ati dat de bautl am fost strain si M-ati primit;
am fost gol, si M-ati imbracat; am fost bolnav, si ati venit sa Ma vedeti; am fost in temnita, si ati venit pe la Mine”.
Atunci cei neprihaniti Ii vor raspunde: „Doamne, cand Te-am vazut noi flamand, si ti-am dat sa mananci? Sau fiindu-Ti sete, si Ti-am dat de ai baut?
Cand Te-am vazut noi strain, si Te-am primit? Sau gol, si Te-am imbracat?
Cand Te-am vazut noi bolnav sau in temnita, si am venit pe la Tine?”
Drept raspuns, Imparatul le va zice: „Adevarat va spun ca ori de cate ori ati facut unuia din acesti foarte neinsemnati frati ai Mei, Mie mi le-ati facut.”
(Matei 25: 35-40)
Pentru ca pe saraci ii aveti totdeauna cu voi, dar pe Mine nu ma aveti totdeauna.
(Matei 26: 11)
Ca o idee concreta, cu totii stim ca in Romania sunt o multime de familii sarace, dar dar prea putini si fac ceva pentru ajutorarea lor. Acum, in concordanta cu titlul care poate fi un nou motto (inpirat din mai vechiul motto sub care s-au strans banii necesari pentru construirea Ateneului Roman), propun ca oricine vrea sa se implice in acest proiect sa ofere 1 leu intr-un cont (sau ceva asemanator fiindca v-am zis ca inca nu am aranjat nimic) special pentru ajutorarea acelor familii sau chiar colective defavorizate din tara. In mod evident, cine vrea sa ofere mai mult, poate face acest gest fiind foarte bine primit.
In concluzie, va solicit sprijinul tuturor spre mai binele fratilor si surorilor noastre care nu o duc asa de bine precum o facem, cei care putem sta pe internet. Pentru a declara ca vreti sa va implicati, dar si pentru sugestii de organire ca totul sa devina posibil va rog sa lasati comentarii.
Dumnezeu sa va binecuvanteze si sa va deschida inimile spre a-i ajuta si pe altii sa se bucure de viata!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Disqus for Romania! Hai ca putem!